Header landingspagina gratis weggever

Waarom wil jij je tijd stoppen in deze Mini Training?

$

Weten voor wie je content post

$

Leer sneller en meer content maken in minder tijd.

$

Leer nieuwe inspiratietools kennen

$

Je krijgt meer plezier in het maken van content

Header landingspagina gratis weggever

Waarom wil jij je tijd stoppen in deze mini training?

$

Weten voor wie je content post

$

Leer sneller en meer content maken in minder tijd.

$

Leer nieuwe inspiratietools kennen

$

Je krijgt meer plezier in het maken van content

Zichtbaarheid is één van de belangrijkste onderdelen van het ondernemen.

Je laat immers aan de wereld én jouw doelgroep zien wie je bent, waar je voor staat en wat je doet.

Alleen heb je nog geen ervaring met allerlei tools en de know-how over content en daardoor voel je je onzeker en twijfel je aan jezelf en/of je strategie.

En precies dát is voor veel ondernemers oncomfortabel, spannend en soms zelfs eng.

En hierdoor vertoon je vluchtgedrag, stel je de taak uit en kom je niet in actie om stappen te zetten in jouw online zichtbaarheid. Met als gevolg dat je moeilijk aan klanten komt en je je inkomensdoel niet behaald.

Of misschien ben je al wel zichtbaar, maar levert het niet het gewenste resultaat op.

En dat was niet de reden dat je vol passie gestart bent met je bedrijf!

Zichtbaarheid is één van de belangrijkste onderdelen van het online ondernemen.

Je laat immers aan de wereld én jouw doelgroep zien wie je bent, waar je voor staat en wat je doet.

Alleen heb je nog geen ervaring met allerlei tools en de know-how over content en daardoor voel je je onzeker en twijfel je aan jezelf en/of je strategie.

En precies dát is voor veel ondernemers oncomfortabel, spannend en soms zelfs eng.

En hierdoor vertoon je vluchtgedrag, stel je de taak uit en kom je niet in actie om stappen te zetten in jouw online zichtbaarheid. Met als gevolg dat je moeilijk aan klanten komt en je je inkomensdoel niet behaald.

Of misschien ben je al wel zichtbaar, maar levert het niet het gewenste resultaat op.

En dat was niet de reden dat je vol passie gestart bent met je bedrijf!

Je vraagt je af………..

$

Wie zit er op mijn content te wachten?

$

Hoe kom ik op de juiste ideeën?

$

Wat als er niemand reageert op mijn bericht?

$

Is mijn content wel interessant genoeg?

$

Wat laat ik zien van mezelf?

$

Wat moet ik posten over mijn bedrijf?

$

Hoe zorg ik ervoor dat alle tijd die ik erin stop ook waardevol gaat zijn?

$

En waarom lukt het andere ondernemers wél steeds van die mooie content te maken?

Echt, ik weet hoe frustrerend dit is en door middel van deze mini training wil ik jou helpen om  vol zelfvertrouwen je content te bedenken en maken, zodat dit hét verschil gaat maken in de online zichtbaarheid van jouw bedrijf!

Kortom: Jij weet precies welke stappen je te zetten hebt om jezelf & jouw bedrijf vol vertrouwen in de schijnwerpers te zetten en je ideale klanten aan te trekken!

Je vraagt je af…

$

Wie zit er op mijn content te wachten?

$

Hoe kom ik op de juiste ideeën?

$

Wat als er niemand reageert op mijn bericht?

$

Is mijn content wel interessant genoeg?

$

Wat laat ik zien van mezelf?

$

Wat moet ik posten over mijn bedrijf?

$

Hoe zorg ik ervoor dat alle tijd die ik erin stop ook waardevol gaat zijn?

$

En waarom lukt het andere ondernemers wél steeds van die mooie content te maken?

Echt, ik weet hoe frustrerend dit is en door middel van deze mini training wil ik jou helpen om vol zelfvertrouwen je content te bedenken en maken, zodat dit hét verschil gaat maken in de online zichtbaarheid van jouw bedrijf!

Kortom: Jij weet precies welke stappen je te zetten hebt om jezelf & jouw bedrijf vol vertrouwen in de schijnwerpers te zetten en je ideale klanten aan te trekken!

Content is mijn passie !

Net als online ondernemen is content een grote passie van mij geworden. In mijn HBO opleiding Contentmarketing ontdekte ik hoe belangrijk het is om te weten voor wie je content maakt.

Wil je meer over mij weten, lees dan voor al HIER verder.

Dat alle content een reden moet hebben en je er dus heel goed over na mag denken. Op deze manier is tijd stoppen in content altijd waardevol. Je hebt namelijk onderzocht wat je droomklant wil horen, lezen en zien.

En nee, dit zijn zeker niet altijd die grappige videootjes waarin iemand ogenschijnlijk zinloos een dansje doet. Maar ze zijn van belang.

Eigenlijk moet je een goede mix hebben. Van alles een beetje om de hele klantreis te kunnen belichten. Want zeg nou zelf na een goede post van bedrijf X die je voorbij zag komen ging je toch niet direct over op de koop? Nee we zijn kritischer geworden. Bedenken ons wel een paar keer voordat we ons geld in een product of dienst stoppen. Juist daarom heb jij te werken met een strategie die passend is bij jouw bedrijfsdoelen en jou droomklant.

Met deze video training kan jij hiermee een goede start maken. Schrijf je in en ontdek een aantal stappen die je gaan helpen in je content proces.

Schrijf je hieronder GRATIS in en ervaar hoe het is om zonder stress content te bedenken en maken!

Schrijf je hieronder GRATIS in en ervaar hoe het is om zonder stress content te bedenken en maken!